Laatste tussenstop.

28 september 2013 - Langley, Canada

Aanvankelijk wilden we eindigen in Harrison Hot Springs, maar Willen benaderde ons, hij wilde een biertje komen doen in Fort Langley. We hebben de kaart bekeken en Fort Langley lag dichterbij Abbotsford, waar we de camper in moeten leveren. Maar we moesten de oude Highway 1 rijden om in Hell's Gate te komen, daarvoor moesten we een beetje omrijden. We kwamen weer door een Reservaat, Fred foto's maken en sanitaire stop. Maarten zei nog, durf je dat in de open lucht. Jawel ik heb de bergtoppen bekeken en er is geen Klukkluk te zien, die mij op de korrel neemt met zijn pijl en boog. Heel slecht weer vandaag, heel veel heftige regen. Dus je snelheid aanpassen, want als zo'n campert van 10 meter gaat schuiven, dan hou je hem echt niet meer. In Hells Gate aangekomen, koos Fre ervoor in de Camper te blijven. Maarten en Fred zijn wel in de gondel gegaan, omdat je niet een stuk omrijdt om dat te zien en omdat het hoost dan maar door te rijden. Het betreft de Fraser Cannyon, die gemaakt is voor de zalmen. Er is een soort zalmentrap gemaakt, zodat de zalmen hun weg kunnen vervolgen. Vroeger hebben ze daar ook goud gedolven, vandaar de naam Goldrush. Daarna de oude Highway 1 helemaal afgereden, Ons derde ongeval gezien. Een weghelft "afkruisen" kennen ze niet in Canada. Dus rondom het ongeval worden politieauto's met zwaailicht gezet en je zoekt het maar uit, gewoon erom heen. We kwamen door het dorp Langley, paar kleine boodschappen gedaan,alleen het hoognodige, want we zijn de voorraad aan het opmaken. Als er iets overblijft is dat geen ramp, dat mogen we achter laten bij de verhuurder, die zamelt het in en gaat naar een soort Voedselbank. De slechtste dag van onze reis, het regent onophoudelijk. Morgen op de laatste dag krijgen we bezoek van Willem.

No WiFi Niet in het hele park, alleen rondom een restaurant, dan maar weer Telus als alternatief.

Rolstoel Goed begaanbaar, wel veel kuilen en aangepaste ruimte , waar we weer een sleutel van kregen.