Het moet niet gekker worden.

27 september 2013 - Merritt, Canada

Vandaag blijven we in Merritt, beetje uitslapen, beetje internetten en als brunch pizza gegeten. Ons laatste voordelige hout hebben we gisterenavond opgebrand inclusief een redelijk lang overblijfsel. Het weer is wisselvallig, soms zon, dan weer wind en regen. De hele dag binnen zitten is niks, dus we willen vanavond toch weer bij een kampvuur BBQ'en. Nou hout verkopen ze hier ook, per kruiwagen zelfs en niet duur, 10 dollar en hij komt het thuis brengen ;) Is reeds bezorgd.

Toen kreeg ik een bericht van Willem Kok (de verhuurder) op mijn Facebook. Hij had ons nauwlettend gevolgd op FB + de Blog. dat resulteert in een extra strenge eindcontrole omdat hij ons verdenkt van overmatig roken BINNEN en alcoholmisbruik. Hij weet al van onze schade nou prima hoeven we dat niet meer op te biechten. Nou ik heb Willem gemaand zijn parkeerterrein Campervrij te maken, want we hebben kilometers over ( we hadden 1000 km bijgekocht) en we gaan die kilometers op zijn CIRCUIT helemaal oprijden hahahahahaha. Maar hij heeft het beste met ons voor, als we de laatste avond op Fort Langley gaan staan, dan komt ie een biertje halen.

En NEE Willem we hebben echt niet binnen gerookt. De foto's bewijzen het.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Stef:
    28 september 2013
    Nou jongens. Dan zit het er weer op. Geweldige reis weer. Wij gaan zeker ook nog een keer terug hoor.
  2. Fred Sleijser:
    28 september 2013
    Echt de moeite waard Stef, maar voor ons geen Vancouver Island meer. De 500 dlr. aan ferry's is het ons niet meer waard, maar ik wil nog wel een 3e keer.
  3. Lik lala:
    Stel maffe