Tijd om naar huis te gaan.

29 september 2013 - Fort Langley, Canada

De laatste dagen alleen maar regen, regen en nog eens regen. Ja we waren verwend, 3 weken lang temperaturen rond en boven de 30 graden.Vandaag zijn we begonnen met cleanen. Het gasstel en het toilet en Maarten heeft de vloer aangeveegd terwijl Frederik en Fred waren douchen. Daarna kregen we bericht van Willem Kok ( de verhuurder van Four Seasons Rv Rental), die woont in Langley en wilde met ons lunchen in de Pub/Steakhouse. Om 13.00 uur afgesproken, het was lopend te doen vanaf de campground. Hij had gezegd eerst goed cleanen jongens, daarna pas tijd voor plezier. Lekker een paar biertjes genomen en hamburger met brood en frites. Maar die Willem probeerde ons dronken te voeren en ons uit te horen wat we hadden gesloopt. Hij had ons gevolgd op Facebook en het Blog en zag genoeg aanleiding een extra kritische eindcontrole uit te voeren. Zelfs op zoek naar bloedsporen van doodgeslagen vliegen, waar we in Osoyoos veel last van hebben gehad. Alles wat we er per ongeluk uitflapten schreef die op. 16:00 namen we afscheid en verzocht ons morgenochtend 8 uur aanwezig te zijn. Niet om op zijn kantoor te komen ontbijten, maar zodoende had hij meer tijd voor controle alvorens we om 11;00 uur naar het Vliegveld gebracht zullen worden. Mooie kerel, en hopen hem in januari 2014 op de Vakantiebeurs te treffen in de stand van Go Canada.