Openluchtmuseum Fort Steele.

22 september 2013 - Fort Steele, Canada

Daar wilden we vandaag heen, maar Vern vreest, dat het gesloten is of dat er beperkte activiteiten zijn. Maarten verwacht ook nog visite van Madison, die we 2,5 jaar geleden op de campground hebben ontmoet. We hebben haar voicemail ingesproken, dus ze weet dat we er zijn, maar verder niets gehoord of ze inderdaad langskomen.  Zojuist zijn de laatste mensen vertrokken, die er het weekend hebben gestaan. We zij nu nog maar de enige gasten. Woensdag, zodra Bob terug is sluiten ze de campground en gaan hem winterklaar maken. Het museum was wel open, maar sommige activiteiten niet bezet. Daarna terug naar de campground en we zouden niet zo laat eten (BBQ).Vern liep alweer om ons heen te draaien, want hij wist dat we nog 1 sparrerib hadden.Om kort te gaan, we hebben een stuk van de sparerib afgehaald en naar de camper van Vern gebracht. Hij was helemaal verbaasd en zei crazy boys. De avond hebben we in de camper doorgebracht, bij een kampvuur was het wel lekker, maar hebben die uit laten gaan en lekker bij de warme kachel gaan klaverjassen.

Vern & Rhonda hadden wederom een aparte ruimte als douche gelegenheid voor Frederik in orde gemaakt.

1. Jacky Peels:
    24 september 2013
    We zijn daar ook geweest de vorige keer. Erg herkenbaar de foto's.