Waar vindt je die persoonlijke benadering.

21 september 2013 - Fort Steele, Canada

We staan tegenover het toiletgebouw, dus zien Rhonda iedere morgen als ze schoon gaat maken en komt dan gezellig een praatje maken. ’s Avonds controleren ze ook nog altijd even alles en komt dan kijken wat we op de BBQ hebben. Zij zegt jullie zijn rijke mensen, want die eten altijd laat. Lol we hadden die middag een flinke burger met kaas en bacon gegeten bij A. & W. Vern loopt met zijn ziel onder zijn arm, dus die loopt wel 10 x op een dag langs voor een praatje. Die had ons gewezen op een hele goeie gemarineerde sparerib. Hij vertelde waar wie die konden vinden van het merk Lou’s en dat ie 10 dollar koste. Bij het vertellen liep het water al uit zijn mond, dus daar had ie ook wel trek in. Ok wij 2 van die dingen gekocht in Cranbrook, daar zijn we boodschappen gaan doen en hij wist ons een wasserette uit te leggen. Dat was onderhand wel weer nodig, we hadden voor het laatst in Jasper gewassen. Dus was erin peukie, toen sommige dingen in de droger wat 40 minuten zou duren, in die tijd zijn we boodschappen gaan doen. Boodschappen opgeruimd, was opgehaald uit de droger en aan de overkant bij A. & W. een flinke hamburger gegeten. Ik loop wat achter met de blog, omdat we op de campground geen WiFi hebben en geen bereik met Telus. Ja als we pas boven weer op de Highway aankomen hebben we minimaal bereik.  Maarten heeft Vern helemaal gek gemaakt met zijn spareribs. Hij vertelde hem dat hij veel te groot was voor met z’n 3-en en dat we de helft weggegooid hadden. Vern vroeg ohhhhhhhhhhhh waar en is ie nog warm ? Hahahahahah dat deed mij aan een ex collega denken, die ook het overschot uit de afvalbak haalde en opat. Maar we hebben beloofd, dat hij morgenavond een stuk krijgt van ons.

Rhonda kwam in de avond gezellig buurten en had een mail van Bob gehad, dat hij die nacht zijn 2600 ste missie had volbracht. Wowwwwwwwww wat een prestatie.

1. Jacky Peels:
    24 september 2013
    Ben daar helemaal lek geprikt in die douche door een mug familie